2007-01-24

I'M HIDING FROM YOU & YOUR SOUL OF ICE

goodmorning starshine. vaknade relativt tidigt imorse av mej själv faktiskt. så döktigt så, eftersom jag skulle vara nere i tvättstugan klockan 12. idag är det min lediga dag. dynggött. sen är jag ju ledig fre, lör & sön. wonderful. & det är bra att jag ska till jubbet imorgon, har en del obesvarade frågor/funderingar att ta itu med sebastian. & det är en jättestörig brud som ska vara med i vår grupp. aja, får väl se hur det går. jag är inte in mood för att tampas med idiotiska brudar såhär vintertid. det är lättare på sommaren. hjärnan ar ju inte frysit till is då, menar jag.

nu sitter jag mest & väntar dels på att tvätten ska bli klar, så den kan torttumlas, & på carouline. hon ligger nog & sover dock. hon är ju rätt duktig på det om man säger så. & sen hoppas jag ju såklart att allting löste sej för jessica. men det har det nog gjort, men ska ringa & höra med henne sen för säkerhets skull. jahaja? now what? bryffa mej lite kaffi kanske? spela lite TV-spel? dock är jag så supertrött på super mario, så lite zelda skulle inte sitta fel. men det är ju så sjukt läskigt & så mycket svårare nu när jag har manualen hos mami. men men. får se hur det går. måste ju rädda damen liksom.

0 comments: