2007-01-20

I DON'T WANT A SUPERMAN

nattens konversation förde väl egentligen inget bra med sej. det verkar det aldrig göra nu förtiden. jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga eller hur jag ska agera, för det kvittar vad jag än gör så finns jag inte. jag står maktlös & det är nog den värsta känslan jag vet. för kunde jag göra något, så skulle jag det. men det är svårt som en person att kämpa för tvåsamheten. & jag menade inte att du får välja, som jag sa att jag inte gjorde, men det är svårt att vara ödmjuk när man står på andra sidan glasrutan. & egentligen har du väl gjort ditt val. action speaks louder than words, du vet. & det är nog det enda sanna i den här ruttna stan. & att du inte ens kan höra av dej gör väl inte saken bättre kanske. jag vet att du kanske tycker att jag inte heller hör av mej speciellt mycket nu för tiden, men det känns som att det inte är lönt. & eftersom du aldrig har tid att tala om det. om oss. så jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. bollen ligger hos dej.

nu ska jag iaf gå & jobba så jag slipper tänka på den här skiten som är.

I don’t want a superman
but I want
You
to be my hero

0 comments: