2007-01-25

YOUR HEART IS ON THE OUTSIDE OF YOUR CHEST

nu är jag så trött så jag grinar snart. är på otroligt dåligt humör & det sticker i ögonen. det är alldeles för ljust & mörkt på samma gång. runtom är det mörkt & sen lyser skärmen & lampan rakt in i mina ögon. plöh. idag har för övrigt varit en superdag! gick ner på stan med jessica först där vi shoppade som bara vi kan ^_^ ujuj. så blev det med den finansieringen, som du skrev jessica ^_^ men men. & som du sa "man måste ju få leva" haha. frågan är bara hur vi ska "leva" resten av månaden & det är bara 25:e liksom. haha. men men. köpte ju rätt välbehövliga grejer & sådär. smink, klänning, trosor, anti-rynk kräm osv. haha.

& oooh. snart kommer boze & hämtar upp mej & sen ska vi åka & handla lite & sen svänga förbi jessica där jag ska hämta mina stuff & sen hem & soooova. guvagött. ska väl försöka ta mej igenom andra/sista delen av sagan om ringen. har tagit mej en vecka ganska exakt nu. haha. jag är så kass, som mort skulle säga. hah.

But in a corner of my mind
A little angel's saying:
"Don't waste you love,
You love too much"

0 comments: