2007-01-17

BANG BANG BANG

eeeeeh dryyyygt. måste ju verkligen sova nu, senast om en kvart. vad BRA att jag har druckit cirka åtta koppar kaffe idag då. inte ens sleeping-pillsen hjälper nu liksom. & det har inte hjälp att jag låg i badet hur länge som helst & det har inte hjälp att jag läst. så vad gör jag nu? jo, jag bakar bröd, som jag dessutom är sämst i väärlden på, & klockan är kvart i elva. måste ju göra någonting tråkigt så inte bara kroppen tröttnar, utan också hjärnan. men men. hoppas det blir gött bröd iaf.

snart börjar scrubs också. det är nice. fast inget bra teveprogram att somna till. eftersom det är så bra menar jag. nej, nu ska jag nog gå & lägga mej framför teven & vänta på att dom där förbannade bröden blir klara någon gång.

I wonder what it's like
Seeing through your eyes
You've offered me to have a try
But I was always late
The filters that I use
Give me an an excuse
I take away what's real
I feel it and it blows my fuse

0 comments: