2007-01-18

SMILE LIKE YOU MEAN IT

ah O.C.'s nya soundtrack är så sjukt bra alltså. helt i min smak faktiskt.
& vad har hänt idag då? en hel massa faktiskt. jobbade 8,75h, drog till mormor där det bjöds på sjömansbiff (&varför tänker jag aaalltid på Den Bästa Sommaren när jag hör det ordet?) & så fick jag lite cash & apelsinjuice att ta med mej hem. + att jag ska åka till pingstkyrkans loppis med mormor+kjell på lördagmorgon. blir nog nice, sådär innan jobbet. att få shoppa av sej lite. mm. ska se ifall jag hittar resten av böckerna till utvandrarna. hittills jag har jag ju bara en bok. skulle vara najz med de resterande tre. yes. aanyway, efter mormor kom jag hem & satte mej & slappade lite hemma framför datorn tills emanuel ringer & berättar att han köpt en present till mej. eftersom jag är rätt kass på att stilla min nyfikenhet sprang jag såklart över. väl där ökte vi & talade lite & det var så otroligt skönt att få träffa honom igen. yeah. iaf, fick glasunderlägg med marilyn-motiv. han sa att jag var den första han tänkte på när han såg dom. kanske har något med min rätt ohemliga passion för just henne. mm. men nu ska jag nog ta några skivor av mitt stenhårda bröd & lägga mej i soffan & låta sömnen ta mej far far away.

0 comments: