2007-01-20

IF YOU JUST HAD ONE WISH...

"PLÖÖÖH" & "jag orkar inte mer" är typ den enda som kommer ur mej just nu. sitter på jobbet & har precis ätit världens jättematlåda. shit alltså. annars är det väl rätt lugnt på jöbbet. har tagit 60 samtal på 6 timmar & typ 2/3 är support. göött. annars sitter vi & kollar på en massa folk som har jobbat här idag & deras übersnygga bilder. se apselut snyggaste är väl iaf kirk, davbjo & mort. aaahah. jag önskar ni kunde se dom. hur råligt som helst ^_^

ikwell blir det dock så jävla lugnt för min del. står i valet & kvalet om jag ska kolla på bridget jones, eller sagan om ringen. bridget är ju faktiskt världens bäst film, så det skulle vara rätt nice att kolla på. vi är ju typ identiska, såatte.. dessutom kommer jag aldrig i hela mitt liv orka ens kolla på halva sagan om ringen ikwell så.. skulle egentligen vilja kolla på eternal sunshine of the spotless mind, men det går ju inte det heller. häpp. men nyktert blir det iaf. & ensamt. & det blir nog lovely. jag behöver en break från allt & alla iaf för ikwell.

0 comments: