2007-01-11

PULL ME OUT FROM INSIDE

kom hem precis. låg ett litet vitt kuvert på dörrmattan från swedbank. "hmm undrar vad dom vill mej?" tänkte jag & naiv som jag är öppnade jag i hopp om att det kanske skulle vara en försenad julklapp från banken på typ några hundra? men nänä, en övertrasseringslapp minsann. på 650 jävla spänn. jag säger bara det - oh my lord. ringde iaf till mamma som sa att jag skulle ringa banken imorgon & höra med dom. & så sa hon ju faktiskt att måste det vara insatt innan jag får lön så fixar hon det. snel heztmami. menmen. jag vet en viss slösa som ska sluta ta med kortet ut på krogen iaf. jäpp.

annars då? jovars. bra dag på jobbet. stressigt som fan. men men. tog iofs bara runt 80 samtal, vilket jag har lite ångest över. så för att kompensera det ska jag ta 120 imorgon. har ju bytt plats nu också, så nu sitter jag bredvid the master of the ship. vår allas barbosa så att säga. gör det mej till jack sparrow isånafall? han är ju rätt het, så det gör ju inget iofs. imorgon är sista mellanpasset för den här månaden. & nästa också iofs. det är lite surt. men men. tiden går sjukt fort när man tävlar mot klockan. nästan för fort ibland. nyss var det måndag liksom. & nu är det helg. yeah well. ska väl inte klaga. men sitter någon på min plats imorgon skjuter jag den. yarr.

i am fine
i am covered in skin
and no one gets to come in
pull me out from inside
i am folded and unfolded and unfolding

0 comments: