2007-01-19

I'VE GOT A YOU-THINK-I-CARE-AIR

hej hemmet. sitter & är i kvalet & valet om jag ska följa med ut eller inte. jag har ju inte direkt några cash att spendera, så full skulle jag ju iaf inte kunna bli & det är väl rätt gött. då skulle jag säkert göra det som jag hört att jag gjort, men faktiskt aldrig ens tänkt tanken på att göra. men men. det är tur att folk vet så mkt om en själv att man gör, utan att faktiskt varken ha gjort det eller tänkt det. men men. people are fucked. det är väl den enda naturliga förklaringen? eller att söka sympati, för man har så dålig självkänsla? & därför hitta på en massa trams om andra, för att man själv ska framstå som så mycket bättre? jaa, inte fan vet jag. men det är synd att folk ska vara så sorgliga & patetiska iallafall. den här staden är mot sin undergång. tur att jag får semester nästa helg, härifrån iaf. ska bil skönt på både ett & flera sätt. eheheh.


aaaanyway, det där med att gå ut eller inte. tricky tricky. jag skulle ju kunna följa med för att träffa folk bara, men vem träffar man som man aldrig träffar annars? right. dessutom måste jag ju vara relativt pigg eftersom jag ska upp vid halv nio imorgon förmiddag för att följa med mormor&kjell på loppis & sen jobba kwell.. tricky tricky.. skulle iofs kunna skita i loppisen.. sov ju inte speciellt bra inatt så jag borde nog sova länge vare sej jag följer med ut eller inte.. hm. dagens jävla i-landsproblem alltså ^_^




I took a look at myself
Nothing inside
Except for cigarettes and wine
where there should be a life
You've been watching me for a while
and you like what you see
It's in the eyes of the beholder

0 comments: