2007-01-05

champagne from a paper cup

hej fredag. hej uttråkad. hej snart-simma-bara-carro-vaknar. hej typ vår. vår, ja. det är något jag saknat oerhört mycket. dock känns övergången till vår så mycket mer extremt när det varit tjugo dec snö på marken, som det inte varit så mycket av precis. men men. det kommer väl det med. eller ja, helst inte alls. men det känns att våren är påväg när man vaknar & slår klorna i h&m magazine - SPRING. yeeez.


väntar på att sjuklingen ska vakna så vi kan dra & simma. annars drar jag själv. inget mer med det. har ju alltid putte att underhålla mej med om jag skulle få tråkigt. hoppas dom bygger om snart så han kan få bli badhuschef typ så vi kanske får simma for free! haha. skulle ju vara gött isånafall.

& inatt kom jag på värsta grejen. jag flyttar till (nueva e)stockholm(o) & börjar jobba på B2. då får jag ju behålla samma ruliga jobb + att jag får en ny stad. det skulle vara så jeeevla värt. undrar bara hur svårt det är att få jobb på B2?.. tricky, tricky. & nåt som är så jävla underhållande är att läsa alla dessa artiklar om folk som är missnöjda osv, jag skulle vilja se alla dessa folk sätta sej framför oneview & försöka föra en vettig konversation med idiotiska amöbor som tror att dom är dom enda i helaa världen. ah jisses. men men. that's what we're for! ^_^
you gotta love bredbandsbolaget!

0 comments: