2007-01-16

MY HEART IS THE WORST KIND OF WEAPON

eeeeeh. dryg kväll. sitter hemma framför datorn för omväxlings skull. & kan med gott samvete sitta här också, eftersom jag är så jävla ledig imorgon. heheh. ska nog kolla klart på From Hell senare inatt, men först ska jag kolla om det är något bra på tv.nu. dock tror jag att alla bra program har slutat för dagen. dock börjar csi 00.30, så får väl hålla mej sysselsatt tills dess. inte läsa bara. då somnar jag på stört. & så får jag INTE glömma att jag ska skicka ett sms till lotta om att hon absolut inte får ringa & väcka mej imorgon. hon är rätt duktig på att göra det på mina lediga dagar & jag blir duktigt irriterad också, eftersom jag är en sådan typ som inte kan somna om. men men nog om mej.

vad hände annars idag? jodå, jobbade 0745 - 1630, drog till jessica där vi rökte & snackade lite om våra jobb & sånt därnt ni vet, sen hoppade vi fram ett steg till 9c där vi fann en mats som tog oss enda vägen hem till mej där det hämtades köttfärs & oliver. sen drog vi vidare i den vita faran till willys där vi pantade flaskor (det är någonting visst med den 16:e varje månad) & köpte tillbehör för att göra en fantastiskt god tacogratäng. & shit my lord vad den blev god. en av dom godaste hittills iaf. & sen kollade vi på Hajen. jag måste nog säga att Deep Blue Sea är aningen bättre faktiskt. men men.

nä, nu ska jag slänga mej i soffan & hoppas att min för tillfället bästa låt är innanför rutan. Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold. om ni inte hört den, ladda ner den, sno den, köp den, gör vafan ni vill - men lyssna på den.

0 comments: