2007-01-31

LITEN PÅ JORDEN & STOR I ORDEN. ELLER?

tröööött i kroppen & ännu mer trött i skallen. just det ordet, skallen, är egentligen jävligt fult när jag tänker efter. men men, har ju ärvt det av farmor & far, så det ger mej väl rätt till att använda det i guess. även fast det är så groteskt fult. men men, jobbade idag. skitjobbigt. förstår inte hur dom hade tänkt sej det där med att plocka ner skärmarna. man märker redan på folk att dom är mer sega i skallen (!) & lättretliga. men men, det är ju inte gruppcheferna som ska sitta & snacka med en bunch of idiots hela dagarna, så dom kan ju skatta sej lyckliga iaf. sen åkte jag ner på stan & tog en fika med ander, lötta, robin & tobbe. var riktigt skoj. sen drog jag & lötta vidare till jessica. var otroligt underbart att hänga med dom faktiskt. big love. kollade även ut/in min nya lägenhet. mohah. & lämnade en liten lapp med mitt nummer. så det kan man ju faktiskt inte säga nej till. även om det verkar lite hoe:igt kanske, men å andra sidan, vad gör inte det i den här stan?

för övrigt är jag riktigt pepp på våren nu. det innebär en hel del stora grejer. eller ja, några i varje fall. den största är väl att jag fyller tjugo. sen att jag köper en egen lägenhet då. & så london, baby. & bayswater & hide park. just like the old days. hoho.

0 comments: