2007-01-15

JOBB, JUBB, JÖBB

sitter på jobbet & nördar. har lunch. slutar om bara 2½ h. gött det. dagen har gått så jeeevla fort. även om jag försov mej 2½ h imorse. woooops. men men. jobbar ju igen det idag, så det är nog inga probs. har bara tagit 65 samtal idag. not good! iofs tog jag väl några på callback också, men ändå. aldrig att jag kommer upp i 100 innan dagen är schlut. nopes. men men. jobbar imorgon & sen ledig på onsdag. då ska jag städa & tvätta & göra åsna vuxna saker. hähä. sen jobbar jag iofs hela helgen, men det gör inget. hade inte tänkt att festa iaf. så då kan jag lika gärna få cash för att vara nykter & på tc liksom ^_^

ska minsann ringa carro snart, eftersom hon inte svarar på mitt sms, & fråga om hon är sugen på ett parti TP ikväll. jessica kanske också är på? sure hope so.

0 comments: