2007-01-09

i needed somewhere to hang my head

har typ nyss kommit hem från carro. hon, jag & patricia spelade sjuan & käkade toast. var lugnt som fan. kunde kanske behövas. vad döstressigt på jobbet. men det gick väl bra. kan väl inte gå dåligt direkt heller iofs. det kändes bra. & jag jobbar samma pass resten av veckan också & jag har aldrig jobbat mellanpass en hel vecka i streck (fastän jag snart är inne på min nionde månad på bygget), så det har varit gött. börjat senare än dag-folket & slutat tidigare än kvälls-folket. ehehe. nu ska jag kolla om det är något gött på teve & krypa ner i soffan & götta mej med sleepisar & bara stänga av hjärnan & hålla ögonen uppe tills det inte går längre. (varje sak samma kväll & det är tamefan det bästa som hänt mej)

FÖRRA..
årets grupp: THE MAGIC NUMBERS årets skiva: THE KILLERS - SAM'S TOWN årets singel: MADY? årets mat: BAKIS-SIBYLLA årets dryck: SOFIERO årets tidning: AFTONBLADET årets semester: HULTSFRED årets efterfest: 11 MARS, HOS MAGNUS årets utekväll: JULAFTON KANSKE? årets projekt: BLI BÄTTRE årets sämsta: ..KOM INTE SÅ LÅNGT årets mest överskattade: STUDENTEN årets mest underskattade: VÄNSKAPSBAND årets crush: TUBBE årets konsert: TIGER LOU VS. NIKOLA SARCEVIC årets låt: TIGER LOU - OH HORATIO årets cover: RYAN ADAMS - WONDERWALL

0 comments: