2007-01-21

I WAS ONLY JOKING WHEN I SAID

I'D LIKE TO SMASH EVERY TOOTH IN YOUR HEAD

eftersom det inte finns så mycket att göra sitter jag inne på msn & talar med carlos. vi planerar ett mord. haha. han fixar överkörandet & jag fixar bucksen. haha. för det är rätt underhållande med folk som iaf inte vill veta av en, men är noga med att förfölja varje steg man tar & kommentera allt man gör. sjukt underhållande faktiskt. & ärligt talat tycker jag synd om personen i fråga. men men. det är inte lätt när det är svårt, som en sägör ^_^

konversation mellan oss ktj-brudar:

anna: "när jag hade körtelfeber gick jag ner 7 kilo"
kripon: "när jag hade det gick jag ner 10.."
jag: "hur får man det? ^_^"
anna: "man pussas med någon som har det.."
jag: "men jag pussas ju aldrig.."
anna: "näää, du bara ligger eller?! ;P"

aaahahah. hur roligt som helst. kul när man kan skämta om sina handlingar & beteenden iaf ^_^ men nu är det banne mej slut på sånt där. nyårslöften vetth.

0 comments: