2007-02-03

ANOTHER DAMN LIST

TITTAR DU MYCKET PÅ TV? när jag har tid & skall sova, typ DU VARIT MED I LOKALTIDNINGEN: jodå. vilken estet har inte det? VAD KOSTADE DET DU HAR PÅ DIG: ooorka. h&m alltigenom. VAD HAR DU PÅ DIG: två par strumpbyxor, cityshorts, polo & kofta. & ballerinas. SOVER DU NAKEN: neej. inte när jag är ensam iaf. BOR DU ENSAM: yes i do VILKEN FÄRG HAR DINA VÄGGAR: ljusa VAD GÖR DU NÄR DU INTE KAN SOVA: sitter framför datorn, läser, kollar på film HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej. korta & vinröda. VILL DU FLYTTA UTOMLANDS: typ portugal kanske? ^_^ HAR DU DUSCHAT IDAG: nej men igårkväll SKA DU SE NÅGOT PÅ TV IKVÄLL: melodifestivalen jö KAN DU NAMNEN PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER FRÅN GYMNASIET: kommer inte ens ihåg hälften VEM FICK DU MAIL AV SENAST: citytorget VEM FICK DU SMS AV SENAST: ola VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU: bakom stängda dörrar av kristina hansen VAD GÖR DU OM ETT ÅR: bor i någon snygg lägenhet, älskar mitt jobb & är lyckligt kär VILL DU HA BARN: ja, jag har ju kommit fram till det nu, att ja det vill jag nog. VAD SKA DINA BARN HETA: älwa, elliott & nova GILLAR DU ATT DUSCHA OFTA: njaa. blir så jädra torr ju VILKET AV WASA’S KNÄCKEBRÖD TYCKER DU MEST OM: det där runda som smakar kanel ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN DAGBOK PÅ INTERNET? yes it is LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? ja förfan. dels tjugo & dels st. patricks day på red brick SENASTE PERSONEN DU PRATADE I TELEFON MED: jessica 94051 VAD GÖR DU PÅ INTERNET?: bloggar, läser andras blogg, kollar på aftonbladet & laddar ner musik TYCKER DU OM SKÄGG?: det finns inget hetare. ouch TYCKER DU OM SNAGG?: beror väl på. på män är det helt okej, på kvinns ser det väl lite sisådär ut? TYCKER DU OM HÅR?: ja, långt & mörkt ska det vara :) BRUKAR DU LÄSA HOROSKOP, ISÅFALL BRUKAR DOM STÄMMA? aftonbladets horoskop är fan scary shit. så jävla sant hela tiden. ÄGER DU NÅGRA CONVERSESKOR? jodå! VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? fika, alkohol, nikotin, taxiresor FESTAR DU MYCKET? jag har varit nykter i en månad snart ^_^ KAN DU BAKA BULLAR? kan jag säkert. frågan är om dom skulle vara ätliga.. ÄGER DU ETT BUSSKORT? yes i doo DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? gewl HUR SVARAR DU I MOBILEN? "aaah hallå?" BRUKAR DU SVÄRA MYCKET DÅ?: eheheh

0 comments: