2007-02-13

I WAS COUNTING ON YOU THEN

tröttast i världen är jag iallafall. men jag är för uppe i varv för att kunna gå & lägga mej nu. fan vad jag kommer hata mej själv för att inte ha gått & lagt mej i tid imorgon bitti alltså. yes. idag var förövrigt en rätt go dag. jobbade as usual, drog hem till mami & käkade, gick ner till fröding & mötte upp med mats där vi klev in hos hans granne & kollade lägenheten. & jag är med i budgivningen. yes! nu ska jag bara vinna också.. sen drog jag iaf hem till jessica, där hon & jag & friday snackade en massa skit & sånt. värd dag som fan.

imorgon är det ju alla hjärtans dag & detta firas genom att inte firas alls. eller ja, varje sånt här tillfälle är ju ett tillfälle man kan dränka sina sorger i bärs vid, så bärs ska drickas. & sen bricken då. tur att det är daniel som jobbar. han vet ju lite mer hur vi funkar när det kommer till utgångar, menar jag.

Te draum å te kinn og ein himmel av trøst

kor allting e sinn og eg høyre di røst.
Horisontar fins ikkje
Alt du tar på forblir
Eg e di,
di Mary McKear

0 comments: