2007-02-10

THE WALK OF SHAME

ja, jag sa ju faktiskt till mej själv att det inte skulle bli någon walk of shame förrän jag visste hur det skulle bli. & det fick jag ju svar på innan, så ångesten existerar inte ens lite idag. GÖTT. ikwell ska jag & jerky laga middag & kolla på melodifestivalen. hon ska bara sova lite & jag med tror jag. sen måste jag till martin & hämta min mobajl.

KALLT UTE? ja as hell. fittvinter. IDROTTAR DU? nej, men jag tränar på att bil en bättre människa, vilket borde vara å mycket bättre ELITNIVÅ? ja, lätt elitnivå SISTA DU ÅT? pasta HAR DU EN GITARR? i do VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? england. london, baby. SMEKNAMN? madü SKULLE DU SÄGA NEJ TILL SEX IDAG? gerä TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? yeeeeeeees MARIO ELLER SONIC? mario ftw HAR DU BRA HÖRSEL? har lika bra hörsel som syn ungefär, & det vill inte säga mycket. HAR DU NÅGOT DJUR? nej, men funderar på en katze HAR DU NÅGRA TRUMMOR? nej? VAD HAR DU FÖR TELEFON? sony ericsson ÄR DEN BRA? ären väl TITTAR DU MYCKET PÅ TV? typ när jag ska sova NÄR SPYDDE DU SIST? julfesten tror jag? DESIGNKLÄDER ELLER H&M? ameh SENAST SPELADE DATASPEL? hjärter VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? laga middag & kolla på melodifestivalen UTAN öl HAR DU NÅGON PIERCING? nejsch HAR DU NÅGON TATUERING? snartså ÄR DU RIK? steinreik TYCKER DU OM INDIEPOPARE? lyssnar ju själv på en del indie så det måste jag väl påstå. eller va, indiepopare & indiepopare.. vadå placera i fack? ^^ ÄR DU ARBETARKLASS? IM A HARD WORKING GAL JAO VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG? inget alls för jag hade bara inte matte SVENSKA? eller svenska ENGELSKA? eller engelska. haha. VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? vet inte. men nu kom jag på att jag ju skulle kolla på det där programmet med hon fettot HAR DU NÅGON HEMLIGHET? nja. lite kanske. SKULLE DU VILJA GÖRA NÅGOT ANNAT NU? ja, ta ett bad & råka somna RÖKER DU? i do SNUSAR DU? i do VAD SKA DU GÖRA NU? vet inte. duscha kanske. eller lära mej den där jävla låten på gitarr. KOMMER DET KOSTA PENGAR? nej. vatten is for free.

0 comments: