2007-02-19

COUNTING TRUMPETS ON THE WALL

alltså: WOOH. ställde klockan på 11, för att jag ska gå till jöbbet klockan 12 & vaknar klockan 9 & bestämmer mej för att TVÄTTA. jag är helt förundrad av mej själv. vuxenpoints - come to mama. yes. snart är det jöbb och sådär. en ny arbetsvecka tar vid. på fredag ska jag även jobba på wickan. jag hoppas verkligen för min egen skull att vi är två stycken i garderoben då, iochmed att det är lönehelg. kommer vara fedt mycket folk & FEDT mycket stora vinterjackor. mm. tur att jag jobbbar iaf. annars skulle jag nog vara ute med alla andra & shoppa upp lönen på diverse stämningshöjare.


sitter & lyssnar på mew i väntan på att tvätten ska bli klar. det var ages ago som jag lyssnade på dom. typ ett år iallafall? men det är nog något jag ska börja ta upp igen ^_^ nu är det vecka 8. det innebär att det är sportlov nu. & sportlov innebär att det snart är restaurangshow. undrar hur det går för dom små liven? restaurangshowen var tamefan det enda värda med att gå estet. allt annat kvittar ju faktiskt nu.

0 comments: