2007-02-28

YOUR SILENCE REALLY SAYS IT ALL

shit my lord vad kallt det var i lägenheten när jag kom hem.. talade med ägaren till min nya lägenhet samt bostadsrättsföreningen förut också & det ska inte vara några problem att låta mej flytta in = good shit. det innebär att jag kan traska över till mats varje söndag i princip när jag vill hädanefter. ehehe. sweet, hur som helst. & så sa jag ju upp min nuvarande lägenhet idag också, så allt verkar gå som jag vill iallafall. gött. finally lite medvind. nu var det ju det där med att skaffa en man också.. asch. orka egentligen. nästa söndag är det ju 365 dagar sen jag blev singel, & jag har jag klarat mej så länge, lär jag väl klara mej 365 dagar till? ^_^ jag menar, jag har mina hestar & sex kan man ju i princip få när man vill, så what the fuck ^_^

idag fick jag från h&m på posten också. den här veckan har inte varit billig direkt. oh my. men men. nu har jag ju i princip köpt alllt jag behöver + lite till & har ändå 10 lax kvar, så ångesten över det ligger väl lite på hyllan iallafall. kanske borde ta lotta/taxichauförrens råd & lägga undan lite cash till ett körkort? men jag menar, när ska jag ha tid att fixa det då? jobbar ju typ 24/7 & när jag inte gör det sover jag. ah dagens i-landsproblem alltså. i don't get it ^_^

0 comments: