2007-02-12

SLOWDANCE ON THE INSIDE

tröööött. ah shit. hade jag inte druckit allt det där kaffet på jobbet hade jag däckat efter 11 förmodligen. & det hade iofs inte varit så bra. & idag var min gruppis sjuk också, vilket innebar att mötet med personalavdelningen blev inställt. synd, jag menar't.

annars har det inte hänt något mer idag. jöbbat & suttit framför datorn & hittat lite schysta accessoarer på asos.com. asos är skiten alltså, yeah. förövrigt gjorde jag värsta grejen förut. club toast. men istället för kyckling, lök & aioli tog jag feskbeff, tzatsiki & broccoli. dyng gött. nänu ska jag kolla på outsiders. handlar ju om anorektiker & sånt. kanske får nåt hett gå-ner-i-vikt-tips. haha.

I take a breath
And pull the air in until there's nothing left
I'm feeling green
Like teenage lovers between the sheets

0 comments: