2007-02-02

FEELINGS GETTING STRONGER IN THE DARK

jag tror det är jevligt bra gjort av mej att stanna inne/hemma idag. 1. jag blir inte bakfull imorgon, vilket är bra eftersom jag börjar jobba klockan åtta, 2. det blir min tredje nyktra helg & 3. det känns bättre helt enkelt. så nu ska jag sitta hemma & kolla på "från koja till slott", äta marmeladmackor & dricka oboy & röka & läsa fashion magazines & bara pyssla om mej själv. sen, senare, ska jag nog platta håret, så jag slipper det imorgon. kan ju vara rätt gött att slippa göra det eftersom jag ska gå till jöbbet klockan 07..

det sprätter i mina fingrar efter någonting. kan inte riktigt placera känslan men det är någonting som behövs. eller saknas. jag har en sorts oidentifierbar abstinens efter någonting. men men. det går väl över det med.

0 comments: