2007-02-02

YOU HIT ME LIKE A TRAIN FROM BEHIND

NAMN: mady AKTUELL MED: jag håller på att komma till insikt SYSSELSÄTTNING: jobbar & sover Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? rätt oblyg När är du lycklig? i en sked Vad beställer du på krogen? bärs eller redbull vodka, eller cosmopolitan. beror på vilken krog också. När sa du "Vet du inte vem jag är" senast? har nog aldrig hänt Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft. för typ ett år sedan blev jag dödssjuk i sambad med en balfylla vilket resulterade i att jag knappt kunde röra på mej, och vände bara på huvudet för att spy nedanför sängen. som mor sedan fick torka upp. gång på gång. Vilken är din största fåfänga? mitt hår förmdoligen Hur vill du helst transportera dig? tåg eller buss När googlade du ditt namn senast, och varför? googlade iofs "björnfoth" för att kolla lite släktingar. nördigt. Vad är ditt starkaste minne från barndomen? jag har förträngt min barndom typ gärna i ett ord: din syn på dokusåpor: trams Vem är den mest kända människa du talat med? leif loket olsson, eller han AIK-stjärnan Vad är det närmaste döden du kommit? en begravning Vad smugglade du in i landet senast? typ cigg? haha. När skäms du? dagen efter en otrolig sprängfylla Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? schizofreni Vilket är det värsta kok stryk du fått? haha. i don't do that. Berätta om ett tantigt beteende du upptäckt hos dig själv. well, fnyser åt fjortonåringar som står utanför konsum & försöker fixa cigg, fulla fjortonåringar. uppskattar en bulle till kaffet. haha. Fyll i meningen: ”Man kan ta Mady ur X, men man kan aldrig ta X ur Mady.” -"man kan ta Mady ur transcom, men man kan aldrig ta transcom ur Mady"? hahah. Vad är det märkligaste sms du fått? en helnot från mats Fyll i meningen: ”X, X och X – det känns som historien om mitt liv” "sex, drugs och rocknroll - det känns som historien om mitt liv" haha. Vad irriterar människor sig på hos dig? vet inte. mitt dåliga sinne för tid kanske. Berätta om ditt senaste utbrott. var på red brick för några veckor sedan. jag var full & trött på att alltid komma i andra hand.

0 comments: