2007-02-02

EX AND THE CITY

jag känner tant-syndromen börjar krypa längs med ryggraden. tänkte precis att jag har 40 minuter på mej att dammsuga, tills det ska vara tyst i huset. hah. kommer allt ihåg i höstast när jag inte slutade spela hög musik förrän klockan 6 på mornarna. men men. det är väl slut med det nu antar jag ^_^ uuusch, vad tråkigt jag har.. mm... inte ens csi kan stilla min boredom. men men. får la kolla på sex and the city tills jag slocknar i guess. brukar ju fungera bra annars, menar jag. men jag ska nog satsa på att somna innan elva iaf. ska ju faktiskt upp vid 6 imorgon.. tjäna lite cash & sådär. rätt nice. ska ju sitta i gamla skeppet också. blir nog rätt bra det med. där känner jag mej hemma ^_^ är ju inne på min nionde månad nu på tc. jäpp jäpp.

So let's hear it from the guys that tried
And let's hear it from the guys that failed
You know what I've been through
and it is still haunting you,
and I know now.

0 comments: