2007-02-19

THE SWISS ARMY ROMANCE

work work work. men ack så ruligt vi har. det är fan ett par av mina favoriter i den här gruppen som jobbar kväll hela veckan & det är ju dyyngnajz faktiskt. plus att jag får skuts hem av emil sen också & det är ju inte helt fel ^_^ eheheh. på torsdag & fredag är jag ju dock ledig & det är ju också skönt. bara det att jag ska jobba på wickan, vilket innebär att jag slutar runt 3 på natten & sen börjar jag ju 07:45 dagen efter på tc, vilket betyder att jag måste stiga upp 3 timmar efter att jag kommit hem från wickan. men men. cash is king & i'm in need for some kunglighet ^_^ nuuu stänger växeln snart. gött faktiskt. ska hem sen & kolla på scrubs x2 & sen sex and the city. det är så jävla gött att jobba kväll för då kan man kolla på alla bra program utan att dö dagen efter.

0 comments: