2007-02-17

THE DISTRICT SLEEPS ALONE TONIGHT

jäpp. red brick as usual, som på de allra flesta fredagar kanske. alla var nördiga & drack isvatten & jag var den enda mannen på stället som drack bärs. men men. you can't have it all, förmodligen. förut, på jobbet, var jag på möte också. kändes rätt bra faktiskt. det känns rätt bra när man vet att dom gör det för ens egen skull. & som grädde på moset har jag ju faktiskt världens bästa chef. ibland undrar jag inte om det är för den sakens skull jag är kvar på bygget. förmodligen är det så, bara det att jag inte kommit på det själv än. hm.


imorgon (läs: senare idag) ska vi/jag iaf träffa matise. det blir nog helt great faktiskt. dricka sprit, röka, snacka en hel del massa bullshit & ta igen en massa. det var ju ett tag sen man träffade grabben & det ska bli skönt att träffa honom igen. ibland känns det som att han är en av de få män jag verkligen kan tala med. & det är väl.. bra? & så fyller ju faktiskt erik TJUGO imorgon (läs: idag) också. så honom ska jag ju såklart träffa också. yes. & om exakta månaden är det min tur. scary shit alltså. tjugo jävla år. omg.


I'll wear my badge, A vinyl sticker with big block letters, Adherent to my chest, That tells your new friends. I am a visitor here: I am not permanent. And the only thing keeping me dry is where I am

0 comments: