2007-02-23

CALL IT WHAT YOU WANNA CALL IT, I'M A FUCKING WORKAHOLIC

YES. sitter på jöbbet & nördar för omväxlings skull. yes yes. var på ett ytterligare möte med personalavdelningen förut. nu har dom fixat så jag får komma till en ny shrimp på lasarettet. & det är väl.. bra? vet inte riktigt hur jag ska känna angående detta, så det märks väl helt enkelt när jag kommer dit. yes. & WIE, mina pills har anlänt idag också, så imorgon folks, då börjar min 120-dagars diet. & sen får vi väl se hur det går helt enkelt. kan anna nicole smith, kan jag.

nu väntar jag mest på att jag ska få sluta (om 2 timmar), så jag & jerkan kan ta oss till den där After Work på masten. tacos & bärs på jöbbet liksom - kan det bli bättre? ^_^ aanyway. ska väl sitta här & gnabbas i ett par timmar till. går dåligt på AC-sidan dessvärre. men men. jag tycker personligen att jag är mer produktiv/effektiv på beställningen. + att det är mer pengar i guess. sen så frågade ju kapten kirk om jag ville jobba extra på AC på söndag, men jag vette fan alltså. känns som jag hellre har en dyngbra lördag, en walk of shame hem till mats samt en mysig bakfylla på söndagen, än att sitta & försöka att vända kunder. men men. cash is cash, men just nu behövs dom ju faktiskt inte ^_^

ikväll skall jag även jobba på wickan. det var ett tag sedan & det blir nog najz. tjäna lite extra cash såhär i slutet av månaden. passar ju bra innan min birthday också, eftersom det blir diverse restaurangshower, spritande, firande & ännu mer spritande. yes.

i miss mina babys. kom till tc/masten/bärsen så får ni en krona.

0 comments: