2007-02-05

GET ME AWAY FROM HERE - I'M DYING

snälla snälla någon, kill me please. har hostat lungorna ur mej precis hela dagen, har sjukt ont i magen & fryser konstant. har jag blivit smittad av jessica och carou vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. hade ju snack med chefen senast idag liksom att jag måste vara frisk i fyra veckors tid för att bli fastanställd. moget att man ska gå & dra på sej nåt då, en halvtimme senare. men men. jag är större än så. hoppas bara jag kan övertala min kropp om det också. om inte annat får kockilianan göra det.. ^_^
men men. har gått relativt bra att jobba idag ändå. satt ju i nya skeppet & det är tamefan hur gött som helst. en massa schyssta dudes & brudar ju. dyngnajz. & på torsdag är det personalfest också. men om jag inte är piggare tills dess är jag nog rädd att jag bangar. för att inte vilja ta livet av mej på fredagen menar jag..


I wish I could, change the ways
Of the world,
make it a nice place
Until that day,
I guess we stay
Doin' what we do,
screwin' who we screw.

0 comments: