2007-02-06

WE WILL BECOME SILHOUETTES

host host host. det är allt jag fått ur mej idag. kände redan det när jag gick & la mej igårkväll att det här bådade inte gott för idag. men men. som jag skrev igår - jag är större än så. förhoppningsvis. det är någonting med mitten av februari alltså. likadant förra året. & året innan det. fast förra året blev jag ju så sjuk så jag var tvungen att sätta mej i en snödriva för att jag var påväg att falla ihop påväg till vårdcentralen. & så blev jag ju sådär monstersvullen också. men men. vi får hoppas att det här året blir bättre. men jag har en stark känsla av att det har något med den där alla-hjärtans-dag att göra. jag har nog blivit allergisk mot kärlek. jag kan ju iaf intala mej det.

And we become silhouettes

When our bodies finally go

0 comments: