2007-02-28

SHE WANTS TO PLAY HEARTS

med en cigg i ena handen, ryan adams i andra & i bara trosor framför datorn kan nog kvällen inte bli bättre. eller ja, ni som varit här vet ju hur vidrigt kallt det är i min lägenhet, så lite värme skulle väl vara att föredra. men men. man kan ju inte ha allt. i guess.


dagen i övrigt har varit omtumlande. & väldigt skiftande. liksom mitt sinnestillstånd. vaknade hemma hos nina, drog hem & dog en sväng & drog sedan till jobbet. pillrena är förövrigt det roligaste jag varit med om. från att ha varit gråten/haft "angst angst angst baby" i huvudet, blev jag på töpp. & efter jöbbet drog jag & nina hem till mej. kollade american idol & sex and the city & rökte, talade en massa & klurade på vad vi ska sjunga på idol. men jag håller nog fast vid jens lekmans "do you remember the riots". soft as a baby bottom.


For only just my arms
Are dancing marionettes
Back home, kids play
in the leaves in the park
And she wants to play
a game of hearts

0 comments: