2007-02-22

A LIST TO SET ME FREE

BLIR DU BRA PÅ KORT: sometimes VAD HAR DU PÅ DIG: mjukisbrallor & hood ÄR DU AKTIV I SKOLAN: eh naae VAD SAKNAR DU: pengar, bröder, tålamod NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: ibland får jag för mej att tänka på hur det skulle bli om någon av mina nära & kära dog, & då gråter jag en skvätt. men det var nog några veckor sen. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: hahah borde väl vara kanske HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: jodå, jag jobbade & vi har alltid lika ruligt :) DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: kaffeee RAKAR DU BENEN: yes i do ÄR DU NYTTIG: försöker vara, men är det förmodligen inte NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: runt 22 PROJEKT JUST NU: bli skinny till beach -07 VAD BORDE DU GÖRA: diska & dammsuga & måla naglarna VAD VILL DU GÖRA NU: måla naglarna & knulla. dock inte samtidigt. HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: yes. mitt nuvarande är mitt första & förmodligen mitt enda ^_^ VARFÖR HÅNGLAR MAN: för det är så sjukt mysigt. & bra förspel också. VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: typ ett VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG? vet inte. mina betyg var så damn sporadiska så jag vet faktiskt inte. VILKEN IDROTT HAR DU SYSSLAT MED? vilken idrott har jag INTE sysslat med? basket, pingis, friidrott, fotboll, simning, badminton osv. jag var ett aktivt barn minsann. VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? zelda - a link to the past VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? sudoku VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? zelda VILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? back packer jr. hahah. HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? 5-6 bärs HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? yes i have BRUKAR DU SMINKA DEJ? jodå. VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? farmor, carro/jessica/lotta & förmodligen mami utan att jag insett det än ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? jomen det kan jag väl påstå faktiskt. skulle dock vilja ha en määän. HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? fuck no VEM ÄR DIN DRÖMMAN/DRÖMKVINNA? kapten jack sparrow TROR DU ATT DET BLIR NI TVÅ EN DAG? lätt VAD VILL DU JOBBA MED? psyk-någonting HAR DU TRÅKIGT JUST NU? njae. lyssnar på the postal service. då är det aldrig tråkigt. VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? att man gör något betydelsefullt för någon man bryr sej om? (djup_tjej_87) VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? sover. haha. & festar. VAD I LIVET ÅNGRAR DU? ångrar inte så mycket faktiskt. kanske att jag gick estet. gav mej inte så mycket. ÄR DU MUSIKALISK? borde jag väl vara om inte annat. VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? indieröck om man nu ska vara så kategorisk KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? cool_tjej_87 VAD GÖR DU IMORGON? sover länge, betalar räkningar, shoppar & jobbar på wickan

0 comments: