2007-02-11

BLANDFÄRS PEDERSVÄNG

söndag & avslut. herr Ågren har faktiskt inte varit & hälsat på idag över huvud taget & det är väl gött i guess. yes. & när jag tänker på det, så är det några helger sen sist faktiskt. kanske har något med mitt "nu-ska-jag-ta-tag-i-mitt-liv-&-sluta-dricka-så-mycket-som-jag-gjort-tidigare"-beslut? kan ju hoppas iaf.

helgen kan man väl fatta rätt kort dock. helt perfekt faktiskt. i fredags gjorde vi ju wickan & det var väl tänkt att vi skulle göra bandet också, men smart-jerky sa ju bara att dom skulle komma till "bokhandeln".. frågan är om ens någon karlskoging skulle fattat det? ^_^ eheheh. igår bestämde jag mej att gå ut trots allt & hamnade på statt med mats. vi var "anti-par-&-anti-tryckare" & shakade till både den ena & den andra smörlåten. men men. man måste ju göra det bästa av situationen menar jag. sen drog vi till valentino & göran skulle dissa gänget som dissade oss först & vad gör mannen? jo, han börjar stamma såklart. helt underbart klockrent faktiskt. mwah. & idag har varit som alla andra söndagar ungefär. supernova hos mats med det gamla vanliga fölket. yes.

We were tight, but it falls apart as silver turns to blue.
Waxing with a candlelight, and burning just for you.
Allocate your sentiment, and stick it in a box.
I've never been an extrovert, but i'm still breathing.

0 comments: