2007-02-22

BORED TO THE BONE

alltså oh my god. jag tror jag har åldrats till något gammalt. kan inte ens hålla mej vaken till sex and the city längre. inte ens UTAN sleepisarna. helt sinnes. & så sover jag till ett. ja jösses dessa i-landsproblem alltså. dom tär riktigt rejält på en.
idag är jag iaf ledig & det är ju skönt. ska inte göra någonting alls förutom att diska kanske. & så ska förmodligen/förhoppningsvis jag & carou ner på stan & luncha/fika. det blir nog nice. har inte träffat henne på ett tag & sådär ju.. har nog lite cathing ups to do. fick min lönespec förut också & jag ska nog aldrig mer vara ledig. 18000:- i lön alltså. jag kan inte hantera så mycket pengar. får nästan lite ångest. hah. förhoppningsvis får jag mina andra pills imorgon också. leveranstiden var ju typ 4 dagar såatte. men det känns lite som att jag har för höga föväntningar. men men. annars får jag väl köpa dom andra. the real strong shit, så att säga. men men. det blir nog bra. huvudsaken är att jag blir skinny ^_^ & det är så jävla ruligt med mina brudar, för när man gör en sån här sak reagerar alla 3 heelt olika. men men. det är väl bra det med i guess ^_^
nu känner jag att jag är påväg att bara skriva en massa blaj för skrivandets skull, för att jag har så daamn tråkigt. jag vill hångla & dricka bärs & lyssna på bra musik & dansa & hångla mer igen. kanske för att jag drömde den där sjuka drömmen inatt, kanske inte. men förmodligen.

0 comments: