2007-02-26

CHANGE MY TASTE IN MEN

inget jöbb idag. & hur ska jag förklara det här imorgon då? att jag inte kunde ta mej till jobbet för jag hade för mycket ångest? det kommer dom lätt inte tro på. men men. det är ju sant iaf ^_^ & jag vill så sjuuukt gärna åka till ikea.. lägga tankarna på annat. GÖRA annat. pallar inte att sitta hemma så mycket längre till. har iaf betalat alla mina räkningar, så ångesten har lättat lite iaf. men nu, seriöst den här gången, ska jag inte dricka mej full förrän jag fyller tjugo. for real. iofs är det ju bara 3 veckor dit, men det är ju ett steg i rätt riktning iaf.

ska hänga med brudarna sen iaf. åka bejl med lotta för första gången. eheheh. hon kommer & pickar up mej & det är ju gött. på torsdag åker vi till ikea iaf, iom att hon får egen bejl då. sweeeeet.
oroskänslan börjar faktiskt ta över hela mej nu. jag vet inte vart jag ska ta vägen. vill bara härifrån nu. typ följa med lottas brusha till kosovo. eller följa med perry till nigeria. eller martin till afghanistan. skulle vara så jävla gött att bara dra i några månader. karlskoga relaterar man bara till vinter & ångest.

0 comments: