2007-11-24

alicia keys - no one, makes me purr
sitter hemma, efter en tripp till supermarket med linn. vaknade relativt nyligen & känner mej lagomt däven. gårdagen spenderades på Don Filet & jag har hittat mannen i mitt liv. verkar dock som att jag får dela honom med fia, men det är ju inte fyskam det heller ^^ sen blev det copa i vanlig ordning & där gjorde jag nog en portugris lagomt förbannad, iom att sällskapet jag 'sällskapade' med blev utslängd. men hade snack med 2 karlar förut om hur jag ska göra & dom borde väl veta & nu vet jag alltså. hjärnan säger en sak, hjärtat en annan. ja, ni vet det där tramset.

ikwell vankas det vejn hos de tre brudarna i hookerville. drink the pain away. haha. mads kommer över & det är ju nice. hundra år sen man träffade den karlen.

njet. nu blir det dusch & vejn & wham.

1 comments:

Anonym sa...

dela honom med fia? what? nänä. dela honom med nån annan du. jag delar inte han med dej. oh. du menar sångarn. ah, han är min.. sen gammalt. ha ha ha :P

full och jävligt, hånglat med white bitches karln. måttligt nöjd. wiiieieiei. haha. like the looser i am. tihi. pöss