2007-11-12

VETTIGT DELIGHT

det finns vettiga & lite mindre vettiga människor. mej själv placerar jag i första. & dom som kommer mej in på livet. det är väl ett par man låter göra det & andra man tror man låter. men håller dom ändå på en replängds avstånd omedvetet. konstigt, men jävligt smart ändå. jag är trött på att orka förklara. & ingen kan få mej till det heller. jag orkar inte ens snacka längre. bara tanken på det gör mej trött & otroligt oförstående till varför jag ens försökt tidigare, eller varför folk inte bara.. relax, take it easy. vi är inte mer än någon annan. döm inte mej, så dömmer inte jag dej. damn, jag är vettig.

ringde precis till maria. hon är på forum & hon köper med ett packe bröd & förhoppningsvis ett packe luringar till mej. snel hest. & ÄNTLIGEN tog linn tag i kragen & fixade iallafall en nyckel. imorgon fixar hon den andra. jag kan inte göra annat än att pusta ut. PUST. nu väntar jag på toastmackor som kanske just nu sitter i en taxi påväg hem & en maria så vi kan kolla på utvandrarna & dö litegrann i soffan. smack.

0 comments: