2007-11-03

THE MIND IS HAPPY

är kvar hos mami där det bjudits på fläskfilé & alkohol. sitter & dricker kaffe nu, inte minst för att bli lite pigg efter powernapen som råkade bli nästan 2h, men för att hålla värmen. mami håller på att dö av värmeslag här hemma & jag detsamma. fast av köldslag då.
talade lite med R innan & damnit. jag sa ju åt mej själv att det inte skulle bli såhär. bella hade väl rätt hela tiden då. så. nu är det väl bara att svälja stoltheten & det kan man väl säga att jag gjort också. men. vi får se. jag är på min vakt. bah.

tidigare idag kom jag på mej själv sitta & sjunga med till en Takida-låt. Lotta undrade såklart vad jag höll på med & inte så konstigt då vi tidigare har bojkottat takida. & det var då det slog mej att jag har vant mej så sjukt mycket vid maria. saknar daman, fastän det bara var några dagar sen vi sågs. ibland är det faschinerande hur beroende man blir. dock är hon en av de bästa jag mött, så det kanske inte är så konstigt.

nej. nu är det dags att tänka på refrängen & dricka upp mitt vidbrända kaffe innan jag blir för sentimental. ska hoppa in i en le taxi (för sjukt dyra penningar, damn you sweden) & åka hem till min vapendragare jessica för lite iordning-fixning & matteus-drickning.

(undrar om jag ska be statts personal slänga ihop en pede cabra ha ha)

1 comments:

Anonym sa...

Hahaha... Ja du, jag å du ä allt bäst heztar!!! å Takida ä ju faktiskt rätt bra så va fan :p
Saknar dig me, tråkigt i soffan.... Ingen å diskutera mat me när man hungrig å så tssss =)
men men du ä snart back on the mad island... :D