2007-11-29

skitsamma, man kan ju inte älska alla

idag har varit en relativt kort dag på jobbet. efter fem, när dagspasset pallrat iväg med sina stabbiga, ringde det n a d a. men det gör ju inget. jag underhöll mej med skype-spel. häh. & nu är jag hemma hos/med mina kombosar & maria har precis blekt lite till på mitt hår. vi får väl se hur det här urartar sej. men men. kan ju knappast bli värre än det varit ^_^

imorgon är det helga, igen. det är nästan sinnes vad fort veckorna går. nästa vecka är det redan vecka 49. när kom jag hit? vecka 16? vecka 17? & jag kommer ihåg när det var vecka 32. då var det minsann bara tjugo veckor kvar till jul. ptja. vad är det nu liksom.. eh. julen är bakom hörnet, det nya året är inte långt bakom. mycket, nästan överdrivet mycket, hände under 2006/2007. & ännu mer ska hända 2008. pust.

Gjorde du något år 2007 som du aldrig gjort förut? flyttade & började jobba utomlands Höll du några av dina nyårslöften? ja Blev någon/några av dina vänner föräldrar under 2007? nej, inte vad jag vet, ha ha Dog någon som stod dig nära? nej Vilka länder besökte du? portugal. england får väl också gillas då. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008? hemlängtan samt en jävla massa julskinka Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas & varför? fredan den 13e juli. bara för att. Vad var din största framgång år 2007? jag själv Största misstaget? inte varit tillräckligt ärlig Har du varit sjuk eller skadat dig? njet Bästa köpet? flygbiljetten hem Vad spenderade du mest pengar på? flygbiljett Gjorde någonting dig riktigt glad? semestern till sverige Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007? die mauer, heater, the heart of the matter Var du gladare eller ledsnare år 2007 jämfört med år 2006? gladare. absolut. Vad önskar du att du gjort mer? sagt vad jag tyckte Vad önskar du att du gjort mindre? söpit, kanske? Hur tillbringade du julen? har inte tillbringat den än, men här. på en ö, mitt i atlanten. med tusen lampor. utan snö. Blev du kär år 2007? ja Hur många one night stands? don't go there Favoritprogram på TV? greys anatomy Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2007? ja Vad gjorde du på din födelsedag? blev alldeles för full Hur många år fyllde du? tjugo Hur skulle du beskriva din stil år 2007? fabulous Vilken kändis var du mest sugen på? christiano ronaldo, ha ha. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? ingen, direkt De bästa nya människorna du träffade? mariahesten, fiu, bells, magnus, färm En värdefull läxa du lärt dig år 2007? actions speaks louder than words (samt: portugriser är djur)

0 comments: