2007-11-03

BLACK & WHITE

jajustja. jag trodde dom drev med mej inatt när jag bad lotta & carro följa med till valentino, & de kläcker att valentino inte finns längre. det kändes som en släkting man inte träffat på länge avlidigt. som ett hugg i ryggen. som en kniv i ögat. valentino, kära vänner, har lagt ner & nu har lokalen istället gjorts om till Black & White. Visst, det är ett ganska klatchigt namn då det är en grym Michael Jackson-låt, men som fia sa; är man bakfull låter det för fancy för att säga att man ska äta bakispizza på Black & White.

dessutom tror jag pesonalen lackade på mej inatt, då jag fortfarande inte förstått (jag tänkte skriva "hajat". damn you bella) att sådana som är lite mörkare inte talar svenska. eh. det gjorde dom såklart. dessutom även med varandra när dom tror att jag inte hörde. såatte.. förlåt, black & white-personalen. Inte bara för att jag redan innan jag smakat er gudomliga pizza dissade erat namn, utan för att jag säkert på något vis trakasserat er också. mina trakasserier var dock grundade i vänligt syfte. förlåt.

1 comments:

Fia sa...

dum hezt. jag ger dej en fet fläskläpp och två hemska veckor om du nååågonsin igen hävdar att du vill köpa min brur. för övrigt är jag full som en alika, men tog det vuxna beslutet att åka hem medan alla andra drog på vespas. duktig heezt. nu ska jag däcka till tonerna utav lasse. amo-te um outra vez.