2007-11-26

lördag. lördag lördag lördag.
det är väl en historia som tåls att berätta om & om igen egentligen. jag & linn började iallafall lördagen hemma på balkongen med vin, mads, azze & kim. vidare till copa cabana där en gris kommer fram & kramar om mej & vi står & snackar en stund. maria försvinner & jag säger att jag ska gå & leta, då kommer han efter & säger "om du inte vill vara med mej, är det lika bra du säger det på en gång" eeeh. sen vänder han på klacken & går & kramar på fia istället. haha. iaf, vänder mej om & träffar miguel, som säger det första han gör att "riuben is over there". går fram även till den grisen & undrar vadfan det är för fel på honom. han säger bara att han inte vill ha flickvän. jag går därifrån & så står vi & dansar en sväng, jag & miguel & sen bestämmer vi oss för veshpas & iom att jag hängde med miguel, så var ju ruben med. han hade dock raggat upp nån svensk liten blond sak som han stod & såg kär ut i. frågade honom återigen vad det var för fel på honom & råkade visst slapa till honom när han sa nåt beskt. där kunde hans solthet inte rädda honom & hans ögon blev ordagrant svarta. jag blev rädd & gick därifrån & alla hans kompisar följde efter & dansade med mej. haha. in his face. sen åkte jag & miguel & nån hög typ upp till serra d agua (värt att tillägga att detta nu är kvart i nio på morgonen, vart bländad när vi kom ut från veshpas) & drack poncha & sen åkte vi & tittade på utsikten, vilken var grym as usual & sen hem, gråta en skvätt, skratta ögonen ur mej & däcka i soffan. ja, i guess you had to be there, micket händelserikt & jag hade så jävla roligt.

1 comments:

Anonym sa...

Ååå Miggan, hade inte varit fel att va där du hehe
Hoppas du testade honom me =P

Hörru bruden, du å jag behöver ett långt snack tror jag... Saknar som fan!
(å när du kommer hem så ska du få den julklapp du önskar dig. letar för fullt ;-) )