2007-11-18

and when i get that feeling..
ja, jag vet, men jag kan inte hjälpa det. jag är en svartsjuk jävel. men det får mej iallafall att lägga koncentrationen någon annanstans, än det jag brukade & det är jag jävligt glad över.

jag känner mej sjuk & husarresterad. har inte gått utanför dörren på 2 dagar like i said. hade tänkt att ta en morgonpromenad både igår & idag. meeen iom spöregnet kändes det inte så aktuellt, då man förmodligen hade varit svettigare när man kom tillbaka, än om man gått i stekande sol. denna fukt alltså. i die.

har nyss kollat klart på ettan & tvåan av Hostel & jezuz vad man hade hjärtat i halsgropen flera gånger. & på tal om att ha hjärtat i halsgropen, har jag på något sätt fallit tillbaka i den gropen jag var i tidigare. för dryga veckan sen. men jag vet inte. det bästa är nog att inte spekulera för mycket i det. man ska inte ha för höga förhoppningar på livet, då blir man bara besviken - yngve johansson, den bästa sommaren.

0 comments: