2007-11-16

inte för att jag har värst mycket över för sthlm:are, men..
idag, läs fredag, åker bells tillbaka till svinkalla sverige. gör ett mellanstopp i svinkalla england, åker sen tillbaka till svinkalla sverige. fäderneslandet. svedala. där jag var för bara en vecka sen & önskade att ingen skulle behöva uppleva det, som nyss knallat runt på mad island i bara linne & shorts i november. but there she goes. hem till svinkalla sverige. har varit lite som en större syster (tänkte skriva mamma, men så gammal är hon ju faktiskt inte. även om man inte bara en gång lagt fram det så. haha) & det är med sorg i hjärtat jag/vi lämnar tillbaka henne till svinkalla sverige. inte för att this is the end, men kommer minnas dej som en brud i armarna på en portugris. som tessan skrev. (du & dina jäävla portugriser. jag förstår att du kommer besöka portugrisiska föreningen, "ola! tudo bäm?" på ren å skär översättning. glöm för all del inte att det uttalas som det låter, & glöm inte att titta alla i ögonen när du skålar i svinkalla sverige ;)) men, du kommer snart tillbaka. om inte för vår skull, så iallafall för fransans ;) & då sitter vi på VIP-hyllan & skrattar & flörtar & bedömer & betygsätter grisarna. fodes, på dej.

inatt hade jag även ett bra samtal med den där grisen från monte. "i'm a nice girl, and nice girls don't do that" .. "so be nice and take it in the ass" hah. han har även bokat det där jälva huset vid den där harborn & sa att det blir en överraskning & att han fixat nån som hämtar mej/skjutsar mej till/från jobbet. & ja. det är jag väl värd.

1 comments:

Anonym sa...

Fy fan vad jag sakar dig gumman!
Äntligen fått internet så imorgon kommer jag va inloggad massor men nu skajag iväg å äta Thaimat med Carina. Löööv u!