2007-11-21

BRING BACK, OH BRING BACK

sitter hemma & surfar runt på bilddagboken. kommer bara längre & längre bort från min utgångspunkt & helt plötsligt är jag inne på nån tjejs sida som tydligen är född 1990 & har nyss fått barn. gick väl igenom ett par dagar för att se hur människan som klämt ut kotten såg ut. men nä. bara barnbilder överallt. säkert en fem-sex stycken på samma dag tagna ur samma vinkel. tycker man nu att sin unge är så jävla söt är det väl bättre man sitter & tittar på den, utan att slänga upp en massa onödiga bilder som ingen är intresserad av iallafall? jag menar, det verkar vara ett känt faktum att så fort man klämmer ut en trekilosklump slutar man existera & allting man ser är bara barn. jag har upptäckt det mer & mer. visst nu kanske det är så att jag är den bittraste människan i världen också, & fortsatte titta bara för att trigga mej själv mer, men vad är det med alla dessa barn hela tiden?

nu står det nåt portugisiskt uppe på gatan & spelar "my bonnie is over the ocean" på trumpet. inte en ton rätt. det är så man blir tårögd.

0 comments: