2007-11-16

LE MAGWERK

att vilja vända ut-och-in på sej själv
jag har så extremt ont i magen. vet inte vart jag ska ta vägen. var nog för att vi talade om det igår, jag & maria, att jag borde väl ha det iom att jag inte varit på toa ordentligt på två veckor. sinnes egentligen. jag borde ha imploderat för länge sen. fattar inte. jag som dricker såna ohyggliga mängder kaffe. borde vara tvärtom. min kropp är upprorisk över något. smällen kommer väl den med, nån dag.

snart är det jobbijubb. & sen blir det raka vägen hem till det myrfria hemmet. anti-cimex kommer nämligen idag & OH vad gött det ska bli. inatt drömde jag visserligen om kackerlackor & igår på b2 råkade (råkade?`det var precis där jag siktade) jag även kasta en sån gul böna mot en kackerlacka, som studsade iväg, medan kackerlackan satt kvar, ointresserad. UÄ. ni borde döden dö, kackisar. hör ni det. bah.

0 comments: