2007-11-09

WHEN YOU WERE YOUNG

"OI, OLÁ!!" väcktes jag av någon timme sen. trodde jag skulle dö. "eeeh olá...!" & kröp in till mej med grusiga ögon. var städerskorna såklart. & nu sitter dom & fikar eller vad dom gör, så inte kan jag beblanda mej med resten av lägenheten heller. funderar dock på om jag vågar ta mej ut på balkongen för en ciggiluring. där borde dom väl inte hänga heller? i have no idea.

igår blev det en poncha på No 2, en drink på Pub no 2 (alla dessa nummer tvåer) & sen kollade jag & maria på Den Bästa Sommaren. Kjell Bergqvist i mitt hjärta. fytusan. men som vanligt slocknade vi (jag) innan hälften av filmen varit.

nu sitter jag mest & väntar på att kunna ta mej ut i köket & sen duscha & lite sånt därnt. medan det fortfarande är ljust menar jag! haha. vi har verkligen inga glödlampor.

0 comments: