2007-11-12

ONLY WHEN I BREATHE

inatt lyssnar jag på peter jöback (försöker iallafall mellan varven av marias snarkningar :P) & försöker tänka ut en plan. portugrisen ringde för 2 timmar sen. kom över, somnade, vaknade & åkte. frågade varför han kom & varför han igår trodde att jag var med någon annan. han svarade yrvaket att han behövde nånstans att "spend some time" samt att han inte visste varför han trodde det. & vem är jag att tro någonting annat? jag förstår ingenting. & jag vet inte om han åker, eller om han stannar här, eller vad han vill ha mej till överhuvudtaget. må hända att jag bor granne med en gammal porrklubb, men vill han bara ha mej till att "spend some time" skulle jag nog råda honom att leta någon annanstans. men det är ju svårt att säga nu. jag förstår som sagt ingenting.

0 comments: