2007-11-03

GUILTY FEET HAVE GOT NO RHYTHM

hej sverige, hej karlskoga, hej vinterkyla, hej alla mina brudar, hej bea, hej svensk öl, hej svensktalande urbefolkning, hej svensk reklam, hej poncha & madeiravin?
det sistnämda var rätt komiskt faktsikt. för idag (andra dagen i sverige) har jag både fått poncha & madeiravin.

men det är gött att vara i sverige igen. förutom vinterkylan då. C slutar bara inte skriva till mej & R säger inget alls. varför kan dom bara inte switcha i en halvtimme eller så. skulle vara greeat. har redan fått tagit del av kaoset hemma på ön också. jag blir inte förvånad. eller det kanske jag blir förresten. jag vet inte. det finns inte mycket som kan chocka mej längre, varken här eller där.

bor f.ö. hos jessica också. hon & nina kom & hämtade mej igår i västerås. snela hestar.

0 comments: