2007-11-11

GULDET BLEV TILL SAND

sitter hemma & söndagsslackar med maria. vi kollat på utvandrarna/nybyggarna. gulders. var tidigare & käkade pizza med henne & bella. utsikten var ju inte dålig heller. jezuz, vilken het karl.

igår blev det ötur & espetada as usual. & lika schweingött som vanligt. yummy in my tummy. & sedan copa cabana såklart. går tamefan inte en helg utan stället. men det gör inget, jag gillart & VIP-hyllan (haha) gillar mej.

försöker få lite uppmärksamhet av en viss portugris, men det vill sej liksom inte. jag är såhär nära (& det vill inte säga mycket) att skita i allting. jag har låtit bli stoltheten tillräckligt länge nu, men nu känner jag att jag inte orkar vara brudig längre. orkar inte tänka på hur det ska bli, eller om det överhuvudtaget ska bli något. lika bra att lägga ner innan det blir för mycket känslor inblandade, för nu vet jag varken var jag har honom eller mej själv.

0 comments: