2007-03-29

ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS

lights are blinding my eyes, indeed. eller ja, snart iallafall. fick jobbet i portugal, så nu finns det inte mycket som kan sätta mej ur balans. eller jo, klart det finns, men inget som kommer kännas större än det jag känner nu. wei.
ringde carro igårkväll också. jävlar i mej. jag har nog aldrig hört henne så full. shit my lord. sen blev vi lite sentimentala en stund. det kommer kännas bajs att vi i princip inte hinner ses någon. eller ja, inte ens princip. vi HINNER helt enkelt inte ses något innan jag åker. om vi inte gör så som du sa, att vi ses mellan du precis kommit hem & jag precis åker.

jag vet en vän som bor i huset intill & hon har lovat mej allt vad jag vill. jag vet en vän som är lika blåögd som jag. vi borde få det bra. när mina fingrar inte känner mer, när mina ögon inte längre ser, när livet vänder ska jag ännu be - come give me love, come give me love.

0 comments: