2007-03-27

I'M MILES FROM WHERE YOU ARE

sweeet. får skjuts av KB till jöbbet sen = no taxi for me. & det är nog lika bra. dom på banken var ju inte så glada över alla mina taxiresor i mars månad.. ^_^

jag tror jag vet anledningen till att jag har så ont i magen hela tiden. & carros magont också för den delen. angst angst angst, baby. ångest & så är jag nervös. jag går som på nålar. innan veckans slut vet jag for real iallafall. & innan veckans slut är det en hel del jag ska ha tagit itu med mej själv också. så som det är nu håller bara inte. i'm going mad. & inte bara jag. får väl helt enkelt ta upp medicineringen igen. damnit. jag hatar när läkare har rätt. men det är nog lika bra att göra som dom säger, även fast jag absolut inte gillart & anser att jag inte behöver det. men det är ju rätt tydligt att jag gör det. har påbörjat mitt slutande av röka också. only at partys.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: beror på situation. & blir typ aldrig ledsen om jag inte är spräng. men jessica toppar nog listan. GILLAR DU GOLF: mini VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: sömn & ett telefonsamtal VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: halv sju HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nej, men i lottas soffa HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: hoppas/tror jag verkligen inte VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: 100 höjdare HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: strumpbyxor VAD GJORDE DU EFTER GYMNASIET: transcom HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: mackor, typ NÄR GRÄT DU SENAST: 17:e OM DU VAR MED I VEM VILL BLI MILJONÄR, VILKA SKULLE DINA TRE ALTERNATIV PÅ LIVLINAN ”RING EN VÄN” VARA: anders. finns fan inga fler. han är den enda smarta jag känner.

0 comments: