2007-03-08

WE'RE IN A BAD SHITUATION

uppe med tuppen & tvättar. nåja, klockan 8 iallafall. hade det varit för en månad sen hade jag trott att jag var insane som bokat tvättid så tidigt på min lediga dag. men men. är det insane som krävs, so insane it is! talade med carrislove i närmare timmen också. du vet, att jag har ju aldrig varit så mycket för det där att tala, så jag hoppas du förstod mej rätt. jag vill bara ditt bästa vännen. oavsett vad det är, & oavsett om jag VET vad det är, så vill jag det iallafall. you mean the world to me.


igår var en bra dag iallafall. jobbade & det var bra. gjorde en massa admin som tog bort själva tanken på att vi faktiskt sitter där uppe. hade jag haft en annan gruppchef hade jag nog protesterat så mycket mer, men iochmed att det är sebbish, så går det bara inte. det tar emot. han är en av världens bästa människor. word. & på tal om jobbet måste jag nog ringa & kolla så jag verkligen är ledig idag. sist jag var ledig på en torsdag var jag ju tydligen inte det. bäst att ta det säkra före det osäkra menar jag, iom att deras förtroende ligger på topp just nu.

0 comments: